Студентська олімпіада «Ресторатор майбутнього 2.0»: поєднання інновацій, креативу та професіоналізму
У період з 5 до 10 грудня 2025 року студенти групи 41-ТХ Марія Авраменко, Руслана Капусник і Назар Божко під керівництвом викладачів фахових дисциплін Оксани Палаш та Ірини Гузевської взяли участь у професійному конкурсі для здобувачів освіти коледжів «Ресторатор майбутнього 2.0», який відбувся на базі факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка, а також кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Національного університету харчових технологій.
Метою олімпіади було стимулювання професійної мотивації студентів, розвиток підприємницького мислення, формування навичок командної роботи та впровадження інноваційних підходів у сфері ресторанного господарства.
Конкурсні роботи студентів полягали у виконанні чотирьох блоків завдань:
- І блок – тестування закритого типу (20 питань за 30 хвилин);
- ІІ блок – тестування відкритого типу (5 ситуаційних технологічних питань за 45 хвилин);
- ІІІ блок – тестування відкритого типу (пошук технологічних помилок у п’яти питаннях за 30 хвилин);
- IV блок – приготування конкурсної страви з рослинної сировини, яка визначена шляхом жеребкування. Цим методом визначався тип закладу ресторанного господарства та вид страви/виробу.
Компетентне журі оцінювало конкурсантів за критеріями: технічна майстерність, дотримання санітарно-гігієнічних вимог приготування страви, оформлення та креативність ідеї, відповідність технічному завданню та концепції.
Переможцем конкурсу в номінації «Святкове натхнення» стала Руслана Капусник. За результатами усіх блоків завдань третє місце посів Назар Божко. Переможцем конкурсу стала Марія Авраменко, яка посіла перше місце. Наша команда учасників олімпіади стала переможцем у номінації «Команда єдиного ритму».
Отже, студенти якнайкраще продемонстрували якість своєї професійної підготовки, уміння творчо мислити та виборювати призові місця. Олімпіада «Ресторатор майбутнього 2.0» стала не лише змаганням, а й важливим освітнім заходом, що сприяє професійному становленню фахових молодших бакалаврів, розвитку їхнього креативного потенціалу та підготовці до майбутньої діяльності в умовах динамічного розвитку індустрії гостинності.
Проведення подібних заходів підтверджує спрямованість коледжу на практикоорієнтоване навчання та підготовку конкурентоспроможних фахівців, здатних відповідати сучасним викликам ресторанного бізнесу.





